Firmy musí mít svá sídla
Všichni lidé vědí, že když něco potřebují, musí najít firmu, která jim to poskytne. A tak hledají. Někdy se projdou třeba po okolí svého bydliště, někdy zapátrají na internetu a zjistí, kde se jim nabízí to, co hledají. A když najdou vhodnou nabídku, obrátí se na daný podnik a tam nakoupí. Oni získají to, co potřebují, a firma, která jim to poskytne, si vydělá.
A jak by to dopadlo, kdyby existoval podnikatel, který by měl sice třeba i mnohonásobně lepší nabídku, ale oni zákazníci by ho nenašli? Je to jasné – měl by smůlu. A kdyby takového podnikatele nenašel vůbec nikdo, nemohl by tento ani podnikat, protože by si nevydělal ani korunu.
To znamená, že jakákoliv firma musí být někde k nalezení. Musí ji najít zákazníci a pochopitelně třeba i nejrůznější úředníci a instituce mající s podnikáním cokoliv do činění. A aby se ji najít podařilo, musí mít tato už od první chvíle své firemní sídlo. Tedy nějaký objekt, kde se lze s takovou firmou spojit, kde ji lze nalézt a vyřídit vše, co je potřeba. A je samozřejmé, že by nemělo jít jenom o nějakou obyčejnou nebo dokonce příšernou budovu. Protože takové sídlo nejen plní svou kontaktní funkci, ale také reprezentuje daný podnik. A tak by mělo jít v nejlepším případě o skvěle vypadající objekt na známé adrese, kde si díky němu každý pomyslí o dané firmě jenom to nejlepší.
Ale taková dokonalá sídla jsou pro mnohé podnikatele nedostupná. Není jich dostatek a jsou k tomu všemu navíc ještě drahá. A tak si mnohé firmy něco takového nemohou koupit.
A jak potom dokonale sídlit, a přitom zbytečně neutrácet za nemovitý majetek? Jednoduše tak, že se vsadí na pouze virtuální sídlo firmy Brno, tedy na zaregistrování firmy v cizí budově, jejíž majitel nabízí podnikatelům kromě adresy i označení prostor, možnost využití kanceláře v Brně a v Praze a vyřizování korespondence. To totiž není drahé a může to využít bez problémů kdokoliv.